Om onze offerte aanvragen exclusief te houden, hanteren wij een maximaal aantal posities per regio. Wanneer er veel interesse is voor een offerte aanvraag, wordt deze via een roulatiesysteem verspreid onder onze partners.
Wellicht heeft u reclamaties ingediend en zijn niet al deze reclamaties goedgekeurd. Het systeem houdt daar rekening mee. Mogelijk heeft het aantal ontvangen aanvragen daarmee te maken.
Een betalingsachterstand kan nadelige gevolgen hebben voor het aantal aanvragen dat u ontvangt, of zelfs de toelevering van offerte aanvragen volledig stopzetten.
Neem gerust contact op met uw accountmanager zodat u zeker weet dat u van voldoende offerte aanvragen wordt voorzien.
In het controlepaneel vindt u onder de tab “Offerte Aanvragen” een compleet overzicht van alle offerte aanvragen die u heeft ontvangen. In hetzelfde paneel staat rechtsboven “Welkom, uw naam”.
Als u op uw naam klikt, ziet u vervolgens de optie “Facturen” staan. Als u op een factuur klikt, vindt u een specificatie en tevens een vermelding van eventuele goedgekeurde reclamaties.
Advanza heeft een duidelijk reclamatiebeleid. We zijn graag bereid om u tegemoet te komen door de kosten te crediteren als een aanvraag niet geldig is. Inhoudelijk kunnen we helaas geen garanties geven.
98% van de offerte aanvragen die Advanza levert, wordt gegenereerd via Google. Voor elke klant start Advanza een marketingcampagne via AdWords, het advertentieprogramma van Google. Aan de hand van uw voorkeursinstellingen investeert Advanza in specifieke keywords: woorden of woordcombinaties die gebruikers van Google intypen om iets te zoeken. Advanza maakt kosten voor iedere aanvrager, aangezien Google per klik wordt betaald.